Pogoji poslovanja

Domov  /  Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
V e-trgovini lumist.si, se uporabnik registrira ter pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje lumist si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med in kupcem in prodajalcem.

Zagotavljanje informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. Način plačila in dostave,
8. Časovno veljavnost ponudbe,
9. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba e-trgovine lumist.si pogosto spreminja.
Cene so predstavljene kot Priporočene cene, cene brez DDV in cene z DDV.

Cena z DDV je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Postopek nakupa
• s klikom na gumb “v košarico” željen izdelek dodate na seznam vašega naročila
• izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb “X”
• ob spremembi količine, kliknete na gumb “posodobi košarico”
• po pregledu naročila, kliknete na gumb “naprej na naročilo”
• preverite svoje podatke in kliknete “naprej”
• izberete način plačila in kliknete “naprej”
• s klikom na gumb “potrdi naročilo”, oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti
• na vaš navedeni e-naslov boste prejeli avtomatsko generiran izpis naročila.

Cene izdelkov

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in vsi drugi pogoji fikno potrjeni in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

Cenik dostave

Nakup od 0 € do 50 € -> 4,90 €

Nakup nad 50,01 € -> dostava BREZPLAČNA

Dodatno: +2 € (za vse nakupe s plačilom po povzetju)

Način plačila

ob osebnem prevzemu (velja cena z DDV),
• z nakazilom na račun podjetja Seteks d.o.o. kot ponudnika po ponudbi/predračunu (velja cena z DDV),
• s plačilom računa.
Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vračilo blaga

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni e-naslov info@lumist.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 15-ih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu: Seteks d.o.o Ljubljana, Preglov trg 4